Friday, September 4, 2009

izložba

1 comment:

maldini said...

Dragi DrAgane,



JA BILA! :)


Na moje veliko zadovoljstvo bila sam u Beogradu bash ovog dana i imala chast da vidim izlozbu i upoznam gospodina Maldinija chijim se mejlovima uvek obradujem. Iako znam da je arhitekta, i secam se sjajnih linkova za kucice koje su pravljene u skladu sa prirodom, i u produzetku prirode, ipak omiljene su mi bile priche za laku noc!

Moram da izrazim odushevljenje atmosferom koju je napravila mala grupa ljudi koja se tu nashla. Najjachi utisak ODSUSTVO STRAHA, SLOBODA, kao shto i samo ime umetnika kaze. Imala sam chast i da upoznam gosp. Maldinija i da mu kazem -

"Ja sam ona maja munzekonza sa liste" - nije se setio, he he.

Vedrina pogleda i osmeha gosp. Maldinija me je podsetila na poletnost mog preminulog oca, koji je uvek shtrchao u sveukupnoj apatiji i nesreci koja pokushava da nas pritisne ovde u Srbiji.

Sama izlozba je jedan veliki izazivach, kao neka mashina koja izaziva kritichko ramzishljanje, asocijacije i zahteva uzasno veliku podlogu i znanje iz mnogih umetnosti i nauka. Ali, kao shto smo se slozili, ne moraju svi da imaju iste asocijacije, i mozda chak ni isti ljudi nece imati iste asocijacije u razlichitom dobu. Utisci koji prozimaju vijuge su toliko mocni da se oseca fizioloshka promena, koja je mozda suprotna onoj koju budistichki monasi imaju u svojim glavama. Ovo navodi na disturbanciju, koja dovodi do realnosti.

Tu je bio i moj posve omiljeni rad koji je dugo bio moj profil na (svima nama dragom) Fejsbuku. "SALE" zastave koje sam vidjala po Parizu i iskreno se zgrazavala naspram nacistichkih. Umetnik mi reche da je to delo napravljeno zajedno sa Vama DrAganom, pa je moje odushevljenje bilo josh vece. Spojili ste svoje mudre glave i napravili istinu na papiru. Istinu u kojoj zivimo, a neki je negiraju, neki jednostavno ne vide, neki je bash takvom odrzavaju. Ja uvek kazem da istina postoji, verovali mi u nju ili ne, ona je nezavisna, i nezainteresovana u to da li neko u nju veruje ili ne.

Dakle, sveukupni utisak:

SLOBODNI LJUDI, SLOBODOUMNI LJUDI spojili su se i napravili veliku mashinu za mlevenje uspavanih mozgova.

Chestitam, preporuchujem svim prijateljima, neki pitaju do kada traje izlozba... pa ako mogu da dobijem tu informaciju bilo bi lepo.

HVALA!

M. Radakovic